4 października 2014

Książka "Żeglarz jachtowy i jachtowy sternik morski" Andrzej Kolaszewski, Piotr Świdwiński

Podręcznik znany wielu absolwentom egzaminów na Żeglarza Jachtowego i Jachtowego Sternika Morskiego. Doczekał się już ponad dwudziestu wydań. Mnie również wprowadził dość skutecznie w świat żeglarstwa.

Ładnie wydana książka, z wieloma kolorowymi ilustracjami i wizualizacjami 3D, stanowi niezwykle cenną pomoc w poznawaniu zagadnień związanych z żeglarstwem.

Jak domyślnie wskazuje tytuł - książka omawia żeglugę śródlądową i morską, a materiał w niej zawarty z nawiązką wystarcza do zdania egzaminów teoretycznych na ŻJ i JSM.



Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jeżeli spodobał Ci się ten wpis i chcesz podziękować mi za czas spędzony przy jego tworzeniu, a także dać mi siłę do dalszej radosnej twórczości, która odbywa się zwykle w późnych godzinach wieczornych, możesz postawić mi kawę - będzie mi niezwykle miło :) Rafał.